Rabaty

Mechanizm rabatów pozwala na stworzenie bonów wielorazowych i jednorazowych oraz określenia wartości rabatów w zależności od wartości dokonanych zakupów.

Po dodaniu minimum jednego bonu, w koszyku pojawi się pole na wpisanie kodu bonu. Zamówienie będzie posiadać odpowiedni rabat po wprowadzeniu poprawnego kodu w koszyku przez klienta.

Zestawy

Tworzenie zestawów składających się z kilku produktów o określonej cenie, pozwala na zaproponowanie Klientowi korzystniejszej ceny artykułów przy zakupie kilku rzeczy lub wielu sztuk jednego produktu. Utworzone zestawy prezentowane są w karcie produktów wszystkich produktów, których dotyczą zestawy.

Promocje i gratisy w koszyku

W zależności od wartości zamówienia, możemy określić procentowy rabat na wybrane produktu lub artykuły które Klient otrzyma gratis. Promocje prezentowane są w koszyku sklepu.

Bony wielorazowe

Charakteryzują się kodem, którego liczba użyć nie jest ograniczona. We właściwościach bonu można indywidualnie dostosować jego wartość w procentach, datę wygaśnięcia bonu oraz ewentualnie określić produkty jakich będzie dotyczył.

Bony jednorazowe

Ten typ wyróżnia się unikalnym kodem dla każdego klienta. W jego właściwościach można określić sposób naliczania bonu (procentowy lub kwotowy), maksymalną ilość rabatowych produktów, minimalną kwotę zakupów, datę wygaśnięcia ważności oraz wybrać konkretne produkty których dotyczy zniżka. Mechanizm ten zawiera również generator kodów.

Rabat od obrotu

Określamy tutaj wysokość rabatu w procentach oraz kwotę za jaką klient musi zrobić zakupy, aby skorzystać z oferty. W tego typu mechanizmie najczęściej stosuje się progi kwotowe. Oznacza to ze wraz ze wzrostem obrotu, wzrasta wartość udzielanego rabatu. Wartość obrotu wyznacza suma wszystkich dokonanych zakupów, za pomocą jednego konta użytkownika.